Comunicat del Departament sobre les noves mesures sanitàries

Volem recordar-vos que les noves mesures sanitàries publicades el dijous 29 d’octubre no modifiquen la feina a l’Institut de Collbató. La presencialitat en tots els grups classe es manté igual. No tenim cap cas de Covid entre l’alumnat ni el professorat des de fa 3 setmanes. El servei de transport escolar funcionarà amb el mateix horari.

Us emplacem a llegir el comunicat que teniu en aquest enllaç:

Volem aprofitar també per donar-vos les gràcies per la confiança que ens doneu i per la fluïda comunicació amb el centre.
Ànims en aquesta nova situació.

Ens en sortirem junts!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *