Un grup d’alumnes del Sunsi Móra participa al CWMUN 2019

Un grup d’alumnes de l’institut ha participat a l’edició d’enguany del CWMUN a Barcelona juntament amb companys d’altres escoles de l’estat i d’Itàlia, d’Anglaterra i de la República Dominicana.

Què és el CWMUN?
És   un   Model   de   Simulació   de  les Nacions   Unides   que  consisteix   en   un simulacre  del  funcionament  de  la  Assamblea General, del  Consell  de  Seguretat,  del Banc  Mundial  i d’altres  organismes  internacionals  com  el  G20 o el G8.

Els alumnes del nostre institut han participat com a delegats de Bangla Desh, Indonèsia, El Congo, Camerun i Bolívia. La seva tasca com a delegats ha estat assumir la funció d’ambaixadors dels seus països a les reunions dels diferents comitès per tal de consensuar polítiques i resolucions en relació als següents temes globals:

General Assembly (GA) – “Increase responsiveness of the International Community on human trafficking in the Mediterranean Sea”

Security Council A (SC A) – “Reform of the Iran’s Nuclear Programme Deal””