SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins el marc de la SETMANA DE LA CIÈNCIA, entre els dies 12 i 16 de novembre, el nostre centre té previst realitzar tot un seguit d’activitats.

Tots els alumnes, des de 1r ESO fins a 2n Batxillerat, estan cridats a formular preguntes de caire científic. Aquestes preguntes estaran exposades en el passadís del centre i es convida a tota la comunitat educativa del centre a donar-hi resposta.

També hi ha organitzades tot un seguit d’activitats adequades als diferents nivells:

1r ESO: Descobriran la màgia de la tinta invisible tot escrivint frases de científics cèlebres
2n ESO: Convidaran el centre a un esmorzar científic tot jugant amb les proporcions, quantitats i equivalències.
3r ESO: Al llarg de la setmana participaran en un concurs de fotografia d’estructures.
4t ESO: Observaran l’espai tot copsant mitjançant fotografies la bellesa científica de l’entorn.
1r Batxillerat STEM: Presentaran uns pósters científics per a un congrés i convidaran l’alumnat del centre a comentar-los.
2n Batxillerat STEM: Treballaran conjuntament amb tot l’alumnat del centre per tal de donar respostes a les diverses inquietuds científiques.

Resultat d'imatges de week of science