Proves de competències bàsiques de 4t ESO

La prova de quart d’ESO avalua les competències i coneixements bàsics que els alumnes han d’haver adquirit en competència comunicativa lingüística, en competència cientificotecnològica i en competència matemàtica. Aquesta prova externa, elaborada i organitzada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, té un caràcter informatiu, formatiu i orientador per a l’alumnat, les famílies i els centres, i vol ser una eina per impulsar la millora global del sistema educatiu català.

Les diferents proves es realitzaran els dies 14 i 15 de febrer. L’horari orientatiu és el següent:

DIMARTS 14  de febrer

09:00 – 10:00   MATEMÀTIQUES

10:00 – 11:oo      CASTELLÀ

11.00 – 11:30     Descans

11:30 – 12: 3o    CATALÀ

Les proves acabaran aproximadament a les 13:00 h

DIMECRES 15  de febrer

09:00 – 10:15   ANGLÈS

10:15 – 11:3o      CIENTÍFICOTECNOLÒGIC

11.30 – 12:00     Descans

Les proves acabaran aproximadament a les 12:30

Aquest horari és aproximat i orientatiu.. Les proves tenen una durada  oficial de 60 minuts útils per a  les proves de dimarts i 75 minuts útils per a les proves de dimecres, un cop s’ha procedit a la lectura de  les instruccions per part de l’aplicador extern al nostre centre.

Al finalitzar les proves, els alumnes continuaran classe en horari habitual.