ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR CURS 2018-2019

Durant el mes de novembre del 2018 s’inicia un nou procés electoral en el qual cada sector pot escollir els membres que formaran part del Consell Escolar.

El Consell Escolar de centre és l’òrgan col·legiat de participació i comunicació entre les famílies i l’escola. La participació és necessària per donar a conèixer els projectes, les activitats organitzades per l’escola amb la col·laboració de l’AMPA i de l’Ajuntament.

Està format per membres del claustre, de les famílies, de l’Ajuntament i del PAS. Les persones que el formen participen durant quatre anys i la seva renovació és cada dos anys.

Aquest any ens pertoca renovar els següents sectors:

• professorat: 3 membres
  • mares i pares: 2 membres
  • alumnat: 2 membres
  • PAS: 1 membre

Aquest procés de renovació està recollit a:

Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius (DOGC núm. 5686, de 5.8.2010).

A partir d’avui dia 5 de novembre i segons el calendari adjunt s’iniciarà el procés de renovació i el nou consell escolar es constituirà durant el mes de desembre. El cens estarà disponible al vestíbul de l’escola. Les votacions del sector famílies es duran a terme el dia 27 de novembre.

Us animem a participar en el procés d’eleccions, que seguirà el calendari següent: