Servei comunitari 2019-2020

SERVEI COMUNITARI

La setmana passada l’alumnat de 3r d’ESO va començar el Servei Comunitari del curs 2019/20.

El Servei Comunitari té com a objectiu garantir que els estudiants al llarg de la seva trajectòria escolar aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat. Aprenguin a ser ciutadans des de la pràctica.

Aquest curs els nostres alumnes han pogut triar per fer aquest servei entre la residència Guillem Mas o la Fundació Els Garrofers i participar en diferents tallers amb els usuaris d’aquestes entitats.

Volem agrair la dedicació, interés i sensibilitat amb que els nostres alumnes participen en aquesta activitat, el suport de les famílies i la col·laboració dels treballadors de Guillem Mas i Garrofers que han construït amb nosaltres aquests projectes.

És molt emocionant veure com els nostres joves s’impliquen i prenen consciència de com canviant la seva mirada poden canviar el món, alhora que guanyen seguretat enfrontant-se a noves situacions i superant els reptes que se’ls plantegen.