Projecte “Scientific Facilities” a 2n de Batxillerat

Els alumnes de 2n de Batxillerat del centre han començat avui un projecte STEM anomenat “Scientific Facilities”, que té per objectiu conèixer el funcionament i l’aplicació de dos serveis científicotècnics cabdals: el sincrotró i el microscopi electrònic. El projecte durarà tres dies, dos dels quals estan destinats a la recerca d’informació i l’elaboració de diferents suports visuals (póster, maqueta o vídeo). Demà, en el marc d’aquest projecte, els alumnes visitaran el Sincrotró Alba i el Servei de Microscopia Electrònica de la Universitat Autònoma de Barcelona, on podran veure en primera persona les instal·lacions i el funcionament d’aquests serveis.

Tots els materials elaborats pels alumnes es muntaran i s’exhibiran en una exposició al centre.