Projecte Bioètica 1r de Batxillerat

Els alumnes de 1r de Batxillerat han tancat avui el projecte de bioètica amb una trobada amb el Comitè d’Ètica Assistencial de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, que ha tingut lloc a l’hospital Sant Jaume de Calella.

Els alumnes han pogut presentar les recomanacions dels tres casos proposats pel CEA i les seves respectives deliberacions. El feedback ha estat enriquidor. L’espai de debat protagonitzat per la paraula ha permès un diàleg moral entre els joves estudiants i els professionals de la salut, que de ben segur han enriquit la mirada dels uns i la dels altres.

Una experiència meravellosa i un punt de trobada entre dos àmbits fonamentals de la nostra societat, salut i educació, on els joves estudiants, a través de l’argumentació i l’intercanvi d’idees, han estat els autèntics protagonistes.