Intercanvi Kansas 2023

Ahir, dia 9 de març van arribar els alumnes de Kansas que participen en l’intercanvi amb el nostre institut junt amb alguns dels seus professors.
Els alumnes, molt emocionats, els varen rebre amb un gran escalf i van participar d’un pica-pica organitzat pel centre i van assistir a algunes de les classes que fan els nostres alumnes.

Els dies que estaran amb nosaltres, a part de venir a l’institut per interaccionar amb el nostre entorn, visitaran Canet, faran un taller amb els capgrossos de Mataró, una ruta modernista per Barcelona, entre altres coses.

Estaran amb nosaltres fins al 16 de març, data en què marxaran cap a USA per preparar l’arribada dels nostres alumnes al seu entorn. Ja en tenim moltes ganes.