Escape Science 2020

Divendres 24 de gener els alumnes de 1r d’ESO van participar en una sortida organitzada des de l’àmbit STEM. A les 8h, els alumnes van haver de resoldre una operació matemàtica, el resultat de la qual els portava a formar grups d’alumnes. Un cop a Barcelona, la primera part de la sortida va consistir en veure l’obra de teatre “Escape Science” al Teatre Poliorama. L’obra està basada en un escape room on els alumnes han d’interactuar entre ells i utiitzar els seus coneixements científics i matemàtics per resoldre un enigma que se’ls planteja a l’inici. Tots ells, professores incloses, van gaudir molt de l’experiència.

La segona part de la sortida va portar els alumnes fins al Parc de la Ciutadella, on l’equip STEM els havia preparat una gimcana amb diverses proves que implicaven cadascun dels tres àmbits amb els que treballem. Tot i el poc temps que teníem per fer-la, tots els equips es van esforçar en intentar acabar totes les proves!

El balanç de la sortida va ser molt positiu. Tots i totes vam gaudir molt!