Concurs fotografia científica

La setmana passada a l’institut vam celebrar un concurs de fotografia científica en el marc de la Setmana de la Ciència. Va ser un èxit de participació, es van registrar quasi 80 fotografies entre alumnat i professorat.

Enguany es va fomentar la cohesió de grup, fent que el premi fos grupal i no individual com a l’edició 2019-20.

Finalment, després del recompte de punts, es va produir un empat entre les dues classes que finalment han estat declarades guanyadores: 1r ESO B i 1r de Batxillerat. Els dos grups gaudiran d’una sessió de pel·lícula i crispetes a l’aula abans de les vacances de Nadal.

Des de l’equip STEM felicitem tots els participants, ja que s’han rebut fotografies molt originals i creatives per part de tots els grups classe.

A banda del concurs de fotografia, aquesta Setmana de la Ciència hem fet altres propostes, com el repte científic, amb la Nora Pardo de 3r B com a guanyadora i l’Ènia Figuerola com a finalista. A més, els grups de 3r i 4t han participat en el projecte “Ciència en primera persona” organitzat pel Departament d’Ensenyament, i l’alumnat de 2n de batxillerat ha format part de la iniciativa “Ciència km 0”.

Els docents STEM del centre estem satisfets, perquè malgrat les restriccions d’aquest curs hem pogut tornar a celebrar la Setmana de la Ciència i la resposta de l’alumnat ha estat molt positiva.

ptr

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *