Atenció, en Carnestoltes ha deixat ordres al Sunsi Móra!

Atesa la situació actual i la necessitat dels nostres alumnes de la setmana de disbauxa i alegria que suposa el Carnaval, el centre no n’ha pogut quedar exclòs.

Així, la setmana vinent, tot el centre seguirà les ordres que ha deixat en Carnestoltes, rei de tots els “poca-soltes”.

Durant la setmana, els alumnes vindran engalanats amb les ordres de sa Majestat. Dilluns han de dur una decoració al cap, dimarts, molt elegants i dimecres, en pijama. Finalment, dijous ens vestirem amb roba d’altres tipus.

La setmana conclourà amb una celebració de la tradicional festa de Carnaval, adaptada com no, a les normes que marquen els dies actuals. Cada grup bombolla decidirà engalanar-se d’alguna manera i es gravaran fent una petita “performance” dins de l’aula. Posteriorment, es farà una visualització de totes les actuacions i es votarà la més original i divertida.

Esperem passar una gran setmana enmig del caos de la situació. Visca el Carnestoltes!