Viatge a Barcino dels alumnes de 1r d’ESO

El passat 15 de Novembre, els alumnes de 1r de l’ESO van fer un itinerari guiat per les restes arqueològiques que es conserven de la colònia de Barcino. Es fa un recorregut per la trama actual dels carrers de la ciutat on es conserven encara restes de diverses construccions romanes (el temple, la muralla i l’aqüeducte) i es visiten també els tallers que es conserven al subsòl arqueològic de la plaça del Rei. En aquest itinerari s’explica com va canviar la ciutat antiga en els primers temps medievals i com és que s’han conservat aquestes restes arqueològiques i no d’altres.