Sortida “Sorra, sal i sol”

Divendres passat, els alumnes de 1r d’ESO van assistir al taller “Sorra, sal i sol” a la platja de Canet, en una sortida de medi proper a càrrec de dues formadores de l’Escola de Natura del Corredor. Malgrat el mal temps inicial, l’alumnat va gaudir aprenent sobre les característiques de l’ecosistema litoral. Van aprendre a identificar algunes plantes i a reconèixer-hi les adaptacions al medi, van prendre mesures i registres de diferents paràmetres com la velocitat i direcció del vent, la humitat de la sorra, etc. A més, els profes d’STEM els vam proposar una gimcana geomètrica on van haver de reconèixer diferents figures i cossos geomètrics en 2D i 3D, fer-ne una foto i validar-la per obtenir punts.

Finalment, van gaudir tots junts d’una estona de lleure jugant a futbol i fent cohesió de grup.

Hem de felicitar tot l’alumnat de 1r d’ESO per la seva bona predisposició a treballar, aprendre i gaudir de la sortida malgrat les condicions meteorològiques inicialment un xic adverses. Sou uns/es cracks!