“Por ser mujer” al Sunsi Móra

Avui 7 de març, l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de BAT ha assistit a l’Escola de Teixits al visionat del documental “Por ser mujer”, en motiu del dia 8 de març, dia internacional de la dona. Després de veure el documental, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de fer un col·loqui amb la directora, Mercedes Resino, i una de les dues protagonistes, Julia León.

El documental explica la vida de les iniciadores del feminisme a Madrid durant el franquisme, la cantant Julia León i la professora Luisa Postigo i es pot veure a la plataforma Filmin.

Creiem que per l’alumnat ha estat interessant i enriquidor, tant pel context històric, treballat a l’aula, com per la pròpia experiència vital de lluita de les dues protagonistes.