La castanyada al Sunsi Móra

Avui, 29 d’octubre, hem celebrat la castanyada a l’institut. Durant tot el dia, hi ha hagut activitats molt diverses i els preparatius han estat presents al llarg de tota la jornada.

Així hem tingut un concurs de disfresses i decoracions d’aula duta a terme per l’alumnat. Se’ls ha demanat que guarneixin ells la classe amb ajuda dels tutors i professors de guàrdia.

Els alumnes d'”Arts escèniques” han fet la preparació i execució d’un passatge de terror en les seves aules.  La resta de grups del centre ha pogut gaudir de les actuacions dels nostres alumnes i passar una estona de por. El resultat ha sigut espectacular, així ho han comentat els que han tingut la sort de sobreviure …

Finalment, l’AFA de l’escola ha col·laborat a seguir amb la tradició de casa nostra; han torrat castanyes per tots els alumnes i ens han deixat aquella oloreta tan bona, típica de la Castanyada. Quina gran festa que tenim.

Us recordem que dilluns, al ser festiu, no hi ha activitat lectiva. Ens retrobem dimarts.

Bona castanyada.