Jornada Let’s clean Up Europe!

Aquest dimecres al matí els alumnes de 1r i 2n d’ESO i un parell de mares que ens han volgut acompanyar hem participat en el projecte “Let’s Clean Up Europe!”. Hem fet la neteja del bosc del “Cap de Bou” situat davant de l’institut. Ens ha sorprès gratament no trobat gaires residus, a excepció d’una torre d’ordinador i d’un carretó sense rodes. Segons els nostres càlculs aproximats hem recollit  38 kg d’envasos, 1’6 de paper, 11’7 kg de vidre i uns 54’5 kg de rebuig, en total uns 115’8 kg de residus.

Estem contents de constatar que el bosc de Canet estava força net i nosaltres hem pogut ajudar a que encara estigui millor; igual que la platja de Canet quedarà molt més neta aquest divendres quan els companys de l’escola Misericòrdia i de l’Institut Lluís Domènech i Montaner facin la seva neteja dins del programa Let’s Clean Up Europe !.

Si esteu interessats aquest cap de setmana i en properes dates es duran a terme un  total de 484 accions que podeu consultar a la pàgina Let’s Clean Up Day

Ens alegrem d’haver començat a participar en una iniciativa que esperem que tingui continuitat dins del nostre projecte d’escola.