Festa de graduació 4t ESO i 2n BAT

El passat divendres dia 18 de juny es va celebrar la festa de graduació dels alumnes de 4t d’ESO i els de 2n de Batxillerat, aprofitant que tots ells ja havien acabat els exàmens pertinents.

L’AMPA del centre ha sigut l’encarregada, un any més, de dur a terme els preparatius i ens ha fet gaudir d’una gran experiència. Els alumnes han mostrat molta alegria i pena en aquests moments de canvi.

Des de l’institut, volem donar les gràcies primer als membres de l’AMPA i a tots els pares per seguir fent créixer l’institut i vetllar per aquesta gran comunitat que tenim. Agrair també als alumnes, que en un any tan difícil com ha sigut aquest, ens han regalat una gran festa. Al professorat per ser-hi cada dia i a tots aquells que s’han implicat i han treballat per la generació recentment graduada.

Enhorabona i que el camí que empreneu us porta a la felicitat. No és un fins mai, és un a reveure.

Institut Sunsi Móra, juny de 2021