ÈXIT DE L’ESCOLA DE FAMÍLIES

Èxit rotund de l’escola de famílies amb l’assistència al centre de 33 famílies, cosa que suposa gairebé un 40% del total de les famílies de 1r d’ESO. Les mares i pares van poder treballar plegats per tal de conèixer millor el funcionament metodològic del nostre centre. Així, van poder esbrinar com s’elaboren els Apunts definitius a partir de la Taula d’Objectius Compartits (TOC). I és que la participació de les famílies és un element clau dins el PEC del nostre centre. És per aquest motiu que aquest curs el centre vol promoure i facilitar la implicació de totes les famílies en el procés de formació dels seus fills.

Què són la TOC i  els apunts definitius?

TOC (Taula d’objectius compartits): Document que es comparteix amb l’alumnat on es descriuen tots els objectius d’aprenentatge del trimestre (de l’àmbit o matèria) i les tasques finals que corresponen a cadascun d’ells. Aquesta informació recollida  serveix als alumnes per a realitzar els Apunts definitius (AD) de cada trimestre.

AD (Apunts definitius): Apunts que l’alumne entrega al final de cada trimestre on es recullen totes les tasques finals que van relacionades amb cada objectiu d’aprenentatge  que se’ls ha plantejat, i que servirà a l’alumne per a poder tenir tota la informació necessària per a poder realitzar qualsevol prova o producte final. Els apunts definitius han de seguir unes normes de presentació acordades per tot el claustre i per tant seran avaluats tant els continguts com els aspectes formals.