Estudiants entrevisten delegació d’Ecologistes en Acció a Cimera Climàtica de Glasgow

Els nostres estudiants entrevisten la delegada d’Ecologistes en Acció a la COP26 Glasgow.

Els alumnes de 3r d’ESO entrevisten a una delegada d’Ecologistes en Acció enviada a la COP26 de Glasgow. Agraïm moltíssim la generositat de la Carme, que ens ha atès des de l’Scottish Event Campus, on està fent d’observadora durant les negociacions en aquesta cimera de l’ONU.

Activistes climàtics de tot el món han pres els carrers de  Glasgow aquest cap de setmana per exigir als governs més accions contra l’escalfament global i la crisi climàtica. Els alumnes del Sunsi han conegut de primera mà el seu exemple de participació activa i compromesa.