Visita a l’Escola de Teixits

Els alumnes de 2n ESO han sortit ben contents de la visita a l’Escola de Teixits de Canet.
Han fet tres tallers, on han après:
  • El procés industrial de filatura i han experimentat com es mesura el gruix i la resistència dels fils.
  • La diferència entre un teixit de punt i i un de calada, i a més a més han teixit ells mateixos bufandes, escalfadors i mànigues, que s’han endut a casa.
  • La importància d’un consum responsable i prendre mides per determinar la seva talla.
Aquesta activitat també els apropa als recursos i a la història de la seva vila.
El proper més repetiran l’experiència els alumnes de 3r ESO.