Fem Matemàtiques!

Durant aquest curs alguns alumnes de 1r i 2n d’ESO del nostre institut han participat al concurs Fem Matemàtiques! organitzat per la FEEMCAT.

Vàrem començar amb 6 grups de entre 3 o 4 alumnes que varen tenir un mes de temps a les seves estones lliures per resoldre 3 problemes  matemàtics oberts. Aquesta 1a fase va exigir que es coordinessin de manera telemàtica i fessin trobades en horari no escolar per tal de poder-les resoldre.

Presentats els seus treballs, 2 grups d’alumnes (un grup de 1r d’ESO i un de 2n) varen passar a la 2a fase (fase regional). Aquesta segona fase que es va dur a terme a l’institut va constar de 3 problemes individuals  i d’un joc virtual que varen resoldre amb el seu grup.

Finalment en Bernat Vidal de 1r d’ESO va ser seleccionat entre els 6 millors de la nostra zona per participar a la fase final catalana que ha tingut lloc aquest dimecres dia 12, i estem a l’espera dels resultats finals.

Els professors de Stem estem molt orgullosos de tots els participant i els volem felicitar per la seva bona feina.