Sortida microscopia electrònica

Avui 9 de febrer l’alumnat de Biologia de 1r i 2n de batxillerat ha visitat el Servei de Microscòpia Electrònica de la Universitat Autònoma de Barcelona. Allí han après com es preparen i manipulen les mostres i s’han familiaritzat amb l’ús del microscopi electrònic de rastreig (SEM) i el de transmissió (TEM). L’alumnat ha fet fotografies de mostres molt variades com teixit nerviós, intestinal, adenovirus, grans de pol·len, mosca de la fruita i d’altres. Les penjarem pròximament al centre en una petita exposició perquè tot l’alumnat les gaudeixi.

La visita és una oportunitat única perquè l’alumnat entri en contacte amb tecnologia utilitzada en serveis cientificotecnològics i en recerca, a més de permetre el repàs de conceptes teòrics treballats a 1r i 2n de batxillerat i també d’aprendre coses noves.