Projecte Escape Room 2022

Acabant el curs, l’alumnat de 1r de batxillerat ha estat preparant i participant en un Escape Room. Dividits en 6 grups de 4 alumnes que cursen diferents optatives, han dedicat tres dies a crear una història en un espai de l’institut, amb un seguit d’enigmes destinats als altres grups. El quart dia han ambientat els espais amb una ambientació en sintonia amb la història, i el cinquè a jugar com a usuaris en els escape rooms creats pels altres grups.

Les històries anaven des de l’antiga Roma on havien de trobar el ganivet que va matar a Juli César, fins trobar la manera de fugir d’un laboratori o crear un míssil per destruir un asteroide que podria impactar la Terra. Els enigmes estaven relacionats amb les diferents matèries del curs, convertint l’activitat en un bon projecte transversal de tancament de curs, a més de lúdic!