Josema Pérez al “Bojos per la ciència”

Aquesta setmana en Josema Pérez, alumne de primer de Batxillerat, ha estat seleccionat junt amb 24 alumnes més de tota Catalunya per participar en el curs de FÍSICA dins de la 8a edició del programa Bojos per la ciència de la Fundació Catalunya La Pedrera. Bojos per la ciència és un programa d’excel·lència que pretén estimular el talent científic i fomentar les vocacions científiques entre estudiants de 1r de batxillerat.

El curs de física que realitzarà està desenvolupat conjuntament per l’Institut de Física d’Altes Energies (IFAE) i l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2). S’impartirà durant 16 dissabtes del 18 de gener de 2020 al 29 de novembre de 2020 en espais de diferents centres catalans de recerca en física, amb un programa que abasta des de temes d’astronomia a d’altres com la nanotecnologia passant per l’estudi del caos i la complexitat a la natura.

Enhorabona, Josema!