Tallers amb la Fundació Garrofers

Aquest curs hem començat  un projecte molt engrescador amb la Fundació Els Garrofers.

Cada dilluns ens visita un grup d’amics i plegats fem uns tallers que preparen i condueixen els nois i noies de 4t d’ESO.

Ja hem fet dos tallers i estem molt… Llegeix més»

Pòsters científics

Dins del marc de la Setmana de la Ciència, alumnes de 1r de Batxillerat han presentat uns pòsters científics on les protagonistes són dones que han tingut un paper rellevant, i a vegades poc reconegut, en el món de la ciència.

Servei comunitari

Aquesta setmana els alumnes de 3r ESO hem començat el Servei Comunitari a la Residència Guillem Mas. En aquest intercanvi generacional gaudirem plegats de tres tallers setmanals:

• Taller d’informàtica
  • Taller de manualitats
  • Taller de mitja

També sortirem a passejar un cop a la setmana amb els… Llegeix més»

Fotofilosofia al Festival Barcelona Pensa

PARTICIPACIÓ DEL SUNSI MÓRA AL BARCELONA PENSA
El dia 14 de novembre per la tarda l’Institut Sunsi Móra va participar a la Mostra de Fotofilosofia del Festival Barcelona Pensa.
A més de rebre el reconeixement com a participants, el nostre centre va… Llegeix més»

Fem visible la ciència

Els alumnes de 1r ESO han buscat una recepta per preparar tinta invisible, han portat els productes a l’aula i han creat la tinta. Posteriorment, han escrit una frase d’un(a) científic(a) cèlebre que han mostrat als companys mitjançant diferents mètodes (escalfor, llum,… Llegeix més»

LA PREGUNTA CIENTÍFICA

L’activitat “preguntes científiques” que s’ha habilitat a les parets del passadís està gaudint d’una molt bona acollida, tant per part del professorat com de l’alumnat. Està generant espais i moments de debat internivells.

ESMORZAR CIENTÍFIC

Els alumnes de 2n ESO han convidat els companys del centre a un esmorzar científic. Després de llegir un text instructiu i tot jugant amb mesures, proporcions, textures i mescles, l’alumnat ens ha sorprès dolçament. Esperem que gaudiu tant mirant les fotos… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins el marc de la SETMANA DE LA CIÈNCIA, entre els dies 12 i 16 de novembre, el nostre centre té previst realitzar tot un seguit d’activitats.
Tots els alumnes, des de 1r ESO fins a 2n Batxillerat, estan cridats a formular preguntes de caire científic.… Llegeix més»

Tallers Linnk del Tecnocampus

Per segon any consecutiu, continuem assistint als Tallers Linnk del Tecnocampus de Mataró, amb els alumnes de Batxillerat STEM del nostre centre. En aquesta ocasió, hem pogut posar en pràctica els continguts treballats a l’aula, sobre pneumàtica i autòmats programables. L’objectiu d’aquest taller és ajudar a… Llegeix més»

L’AMPA DOTA EL CENTRE D’ORDINADORS

L’AMPA ha adquirit 58 Chromebooks que seran destinats a les aules de 1r i 2n ESO i 1r de Batxillerat.
Perquè Chromebooks?
Segurament, us preguntareu què és un chromebook. Un Chromebook és un ordinador que treballa amb el sistema operatiu Google Chrome  i que utilitza el navegador… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR CURS 2018-2019

Durant el mes de novembre del 2018 s’inicia un nou procés electoral en el qual cada sector pot escollir els membres que formaran part del Consell Escolar.
El Consell Escolar de centre és l’òrgan col·legiat de participació i comunicació entre les famílies i l’escola. La participació… Llegeix més»