Visita a l’Escola de Teixits

Els alumnes de 2n ESO han sortit ben contents de la visita a l’Escola de Teixits de Canet.

Han fet tres tallers, on han après:

• El procés industrial de filatura i han experimentat com es mesura el gruix i la resistència dels fils.
  • La diferència entre… Llegeix més»

@SunsiMora el nou twitter del centre

Aquest any hem arrancat una nova manera de comunicar-nos amb l’entorn educatiu i social. Hem obert el compte de Twitter @SunsiMora per arribar a més gent i divulgar la filosofia “Stay close, get far”.

Subscriviu-vos, retuitegeu i ajudeu-nos a fer una xarxa educativa molt més… Llegeix més»

Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència

El proper dilluns 11 de febrer es celebra el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència. Com a centre participant del Programa d’innovació pedagògica STEAMcat, creiem fermament en la necessitat d’incrementar les vocacions científicotecnològiques del nostre alumnat, especialment entre les… Llegeix més»

Sortida al Tecnocampus

Per segon any consecutiu, continuem assistint als TALLERS LINNK del TECNOCAMPUS de Mataró, amb els alumnes de Batxillerat STEM del nostre centre. En aquesta ocasió, hem pogut posar en pràctica els continguts treballats a l’aula, sobre MÀQUINES ELÈCTRIQUES. L’objectiu d’aquest taller és ajudar a conèixer… Llegeix més»

Taller de RCP

L’alumnat de 2n ESO A ha participat avui en un taller de RCP (Reanimació Cardio Pulmonar).  Després d’unes píndoles teòriques han pogut realitzar unes pràctiques. Ara estem més tranquils: ho han fet bé!