Proves de competències bàsiques de 4t ESO

La prova de quart d’ESO avalua les competències i coneixements bàsics que els alumnes han d’haver adquirit en competència comunicativa lingüística, en competència cientificotecnològica i en competència matemàtica. Aquesta prova externa, elaborada i organitzada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, té un caràcter informatiu,… Llegeix més»

Visita a la fundació Palau Fabre

Avui l’alumnat de l’optativa de VIP ha visitat la fundació Palau Fabre, amb la intenció d’experimentar la tècnica del gravat. El punt interessant de la fundació és la gran quantitat d’obra gràfica de Picasso que té a l’abast. Els alumnes han pogut… Llegeix més»

ESTADA LINGÜÍSTICA A DUBLÍN

Del 7 al 12 de maig un grup d’alumnes de 2n ESO viatjaran a Dublín per participar en un programa d’immersió lingüística a la capital d’Irlanda. El nostre alumnat s’allotjarà a casa de famílies i assistirà a l’escola amb el següent programa d’activitats:

Llegeix més»

VIATGE DE FI DE CURS DE 4T ESO

Us informem que la proposta pel viatge de fi d’estudis de 4t ESO que ha resultat escollida ha estat la de Cantàbria. Per a conèixer l’itinerari i activitats previstes a realitzar, cliqueu al següent enllaç:
cantabria

ERASMUS TRIP TO LUXEMBOURG

Recently our school took part in a student-exchange program with the Michel Lucius High School in Luxembourg. This activity was framed within the International Erasmus Project our school is engaged in by which students on both ends create an interactive video game.… Llegeix més»

Trip to Oxford

33 3rd-year-ESO students went on a linguistic field trip to Oxford. They were hosted by local families and they had integration at two reference schools in the area. Apart from a guided tour visit of Oxford they spent a day in London and had a free… Llegeix més»