Taller de RCP

L’alumnat de 2n ESO A ha participat avui en un taller de RCP (Reanimació Cardio Pulmonar).  Després d’unes píndoles teòriques han pogut realitzar unes pràctiques. Ara estem més tranquils: ho han fet bé!

Escape rooms al Sunsi Móra

Els alumnes de Batxillerat intenten resoldre enigmes dins dels diferents escape rooms. Integrem la gamificació i els continguts d’àmbits científic i tecnològic. Un cop més, el treball en equip, la creativitat i l’intel·lecte han format part dels nostres projectes.

VIATGE DE FINAL DE CURS DE 4T ESO

El viatge de 4t d’ESO ofereix a l’alumnat l’ocasió d’acomiadar-se dels companys, convivint plegats i passant una experiència conjunta. No es tracta únicament d’una activitat de lleure; és també un viatge cultural que obligarà l’alumnat a posar en pràctica coneixements i competències que han anat… Llegeix més»

Tallers amb la Fundació Garrofers

Aquest curs hem començat  un projecte molt engrescador amb la Fundació Els Garrofers.

Cada dilluns ens visita un grup d’amics i plegats fem uns tallers que preparen i condueixen els nois i noies de 4t d’ESO.

Ja hem fet dos tallers i estem molt… Llegeix més»

Pòsters científics

Dins del marc de la Setmana de la Ciència, alumnes de 1r de Batxillerat han presentat uns pòsters científics on les protagonistes són dones que han tingut un paper rellevant, i a vegades poc reconegut, en el món de la ciència.

Servei comunitari

Aquesta setmana els alumnes de 3r ESO hem començat el Servei Comunitari a la Residència Guillem Mas. En aquest intercanvi generacional gaudirem plegats de tres tallers setmanals:

• Taller d’informàtica
  • Taller de manualitats
  • Taller de mitja

També sortirem a passejar un cop a la setmana amb els… Llegeix més»

Fotofilosofia al Festival Barcelona Pensa

PARTICIPACIÓ DEL SUNSI MÓRA AL BARCELONA PENSA
El dia 14 de novembre per la tarda l’Institut Sunsi Móra va participar a la Mostra de Fotofilosofia del Festival Barcelona Pensa.
A més de rebre el reconeixement com a participants, el nostre centre va… Llegeix més»

Fem visible la ciència

Els alumnes de 1r ESO han buscat una recepta per preparar tinta invisible, han portat els productes a l’aula i han creat la tinta. Posteriorment, han escrit una frase d’un(a) científic(a) cèlebre que han mostrat als companys mitjançant diferents mètodes (escalfor, llum,… Llegeix més»

LA PREGUNTA CIENTÍFICA

L’activitat “preguntes científiques” que s’ha habilitat a les parets del passadís està gaudint d’una molt bona acollida, tant per part del professorat com de l’alumnat. Està generant espais i moments de debat internivells.