Exàmens grupals de segon trimestre

Aquesta setmana, els alumnes de l’ESO i Batxillerat han realitzat els exàmens trimestrals corresponents. Tot i que una mica nerviosos, s’han desenvolupat força bé. Seguint el model educatiu, en els àmbits s’han realitzat els corresponents exàmens grupals, on aquest trimestre han hagut de representar contes… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes

El dissabte 23 de març, de 11.00 a 14.00h tindrà lloc la JPO amb tot un seguit d’activitats a càrrec de l’alumnat del centre i dues sessions informatives a les 12.00h i a les 13.00h.… Llegeix més»

Visita al CTRSUM de Mataró

Els alumnes de Ciències Aplicades de 4t d’ESO han visitat el Consorci de Residus Urbans del Maresme, a Mataró. Allà hem visitat els equipaments de la planta viatjant per tot el cicle dels residus fins la seva incineració i l’aprofitament energètic. Tota una lliçó de… Llegeix més»

Visita a l’Escola de Teixits

Els alumnes de 2n ESO han sortit ben contents de la visita a l’Escola de Teixits de Canet.

Han fet tres tallers, on han après:

• El procés industrial de filatura i han experimentat com es mesura el gruix i la resistència dels fils.
  • La diferència entre… Llegeix més»