Un Sant Jordi 2020 #quedatacasa amb el nostre Xuli i la colla

El lleó Xuli i la colla et convida a participar en el nostre Sant Jordi virtual… Enguany, aquest està obert a tota la comunitat educativa. L’alumnat premiat rebrà un val per bescanviar amb productes de l’FNAC. El premi per a la resta de persones guardonades serà la difusió del seu nom i de l’obra a les nostres xarxes socials.

No et perdis el vídeo (amb música): EL NOSTRE XULI I LA COLLA

En quines onze modalitats et conviden el Xuli i la colla a presentar-te?

1. TEXTO INSTRUCTIVO (en castellano)

2. POEMA VERBAL (en castellano)
3. FAIRYTALES (in english)
4. HAIKU (in english)
5. DESCRIPCIÓ DE SANT JORDI (en català)
6. CAL·LIGRAMES (en francès)
7. VERSIONA LA CANCIÓN (en castellano)
8. GAGS&COMICS STRIPS (in english)
9. CREA UN ESLÒGAN (en català)
10. CREA EL TEU PUNT DE LLIBRE

11. EL SENTIT D’UNA IMATGE (fotografia)

Per a més detalls, consulta el pdf adjunt amb les bases del concurs.

Envia’ns una fotografia de la teva creació, abans del 20 d’abril, amb el nom de la categoria a la que et presentes, a l’adreça electrònica:
capl@institutelvern.cat
L’alumnat del nostre institut que resulti premiat rebrà un val per a l’FNAC per bescanviar-lo per algun objecte de tecnologia, material escolar, algun llibre de lectura o similar, etc. El reconeixement per a la resta de participants premiats de la nostra comunitat educativa serà la difusió a les xarxes socials i a la nostra pàgina web del seu nom, cognoms i l’obra.
El dia 23 d’abril, Sant Jordi, farem pública la llista de les persones guardonades a través de les xarxes socials i de la pàgina web.

Anima’t a participar-hi!!!! T’hi esperem!!!!!!

BASES FINAL 20

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *