Oferta formativa

NIVELLS EDUCATIUS

Ensenyament Secundari Obligatori: 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO i 4t ESO.

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT

• Tractament de la diversitat: agrupaments flexibles, atenció individualitzada. Aula d’aprenentatges aplicats a partir de 3r d’ESO amb pràctiques a les empreses i entitats locals.
  • Matèries optatives de reforç i ampliació.
  • Tutories personalitzades. Cada alumne té un tutor personal
  • Servei d’orientació i de psicopedagogia. S’orienta l’alumne personalment, acadèmicament i professionalment.
  • Potenciació del talent. Acompanyem als alumnes, facilitant el descobriment de les habilitats i els talents de cadascun i potenciant les seves capacitats.
  • Aula d’aprenentatges aplicats a 3r i 4t de l’ESO.

PROGRAMES D’INNOVACIÓ EDUCATIVA

• STEAM en àrees de coneixement científic, matemàtic i tecnològic.
  • AVANCEM en el tractament integral de llengües.

PROJECTES DE TREBALL I SERVEIS

• Tractament plurilingüe a diferents assignatures. Introducció progressiva de l’Anglès i el Francès en els continguts de les assignatures. Introducció del Francès com a segona llengua estrangera a partir de 1r d’ESO.
  • Educació emocional. Pretenem desenvolupar competències emocionals en els alumnes: consciencia emocional, regulació emocional, autogestió, intel·ligència interpersonal, habilitats de vida i benestar.
  • Educació en valors i sensibilització en temes de sostenibilitat: Projecte de l’hort.
  • Servei de Mediació Escolar. Entendre la resolució de conflictes com un aprenentatge.
  • Projecte de lectura com a eina bàsica d’aprenentatge. Visita d’autors/es al centre.    Participació en el Projecte Lliçà de Vall municipi lector .
  • Aplicació de les noves tecnologies a l’aprenentatge. Projecte Educat 2.0
  • Activitats extraordinàries per Nadal, Jornada de la Ciència i Sant Jordi.
  • Sortides, tallers i xerrades. Amplia oferta de sortides, tallers i xerrades relacionats amb el currículum.
  • Viatges de llarga estada. Esquiada a 1r d’ESO i viatge a Londres a quart d’ESO.
  • Impuls a la recerca i l’emprenedoria. Participació en concursos de recerca i emprenedoria
  • Participació en concursos de matemàtiques: Proves cangur
  • Programa  de salut i escola.
  • Punt jove d’informació (PICDES). Treball coordinat amb el casal de joves el Kaliu.
  • Coordinació amb el Programa de Prevenció de Drogues de la Vall del Tenes (PPD).
  • Projecte Vincles d’aprenentatge i servei. Proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat

Trobareu més informació dels projectes dins aquesta web a la pàgina d’inici dins de l’apartat projectes del centre.

↵TORNA