AFA

Qui som?

L’AFA és l’associació de famílies d’alumnes del centre.

Cliqueu per a més informació AFA

Objectius:

a) Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, als pares i els tutors, els professors i els alumnes del centre i els seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referència a l’educació dels seus fills i, en general, de tots els alumnes matriculats al centre.

b) Promoure la representació i la participació dels pares dels alumnes en els consells escolars del centre.

c) Col·laborar amb el centre portant el sistema de comptabilitat, cobrament i pagament del material dels alumnes, així com el de les sortides curriculars del curs. Tant mateix coordina les comptes referents a alumnes i les seves activitats per fer viatges de final de cicle.

d) Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.

e) Organitzar i coordinar les activitats extraescolars

f) Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.

Composició actual de la Junta:

Presidenta: Nicoleta Lupu

Secretària: Monica Alonso Valcárcel

Tresorera: Rut Latorre García

Vocal: Isabel Gallardo García

Vocal: Paolo Giovanni Adamo

Contacte: Servei de bústia física a la recepció del centre o per Internet a afa@institutelvern.cat