L’INSTITUT

A l’institut El Vern, situat a Lliçà de Vall i amb unes instal·lacions inaugurades al 2007, impartim els quatre nivells de l’Ensenyament Secundari Obligatori. Com a centre d’ensenyament ens preocupem pel bon desenvolupament de l’alumnat, tant a nivell cognitiu i competencial com emocional. El centre es caracteritza per oferir atenció personalitzada, optatives de reforç, potenciació del talent, així com atendre la diversitat entre l’alumnat. Paral·lelament, també posem èmfasi a l’aplicació de les noves tecnologies, a través del projecte Educat 2.0 i de la continua implementació d’eines TIC i recursos digitals com metodologies d’aprenentatge.

PRESENTACIÓ NOVES MATRÍCULES CURS 23-24 PRESENTACIÓ DEL CENTRE EN ANGLÈS CONEIX EL VERN

El nostre compromís: una educació pública integradora de qualitat, basada en el principi d’igualtat d’oportunitats i educant per una ciutadania cívica, democràtica i responsable.

Informació sobre la preinscripció