Matrícula

CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA 2023-2024 (alumnat que actualment ja està matriculat a El Vern)

L’alumnat que actualment ja està matriculat a El Vern, rebrà al correu electrònic de les famílies informació sobre el procés de confirmació de plaça, que es farà de forma virtual igual que el curs passat mitjançant un formulari que ha d’omplir la família. L’alumnat que no confirmi la plaça en el període establert es considera que renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

CONFIRMACIÓ DE  MATRÍCULA (ALUMNAT DE 2N,3R I 4T D’ESO ESCOLARITZAT ACTUALMENT AL CENTRE) DATES
Període de confirmació de matricula (a través d’un formulari online)

Reviseu el vostre correu electrònic on trobareu l’enllaç al formulari i les instruccions sobre la confirmació de plaça.

Termini per lliurar al centre la documentació relativa a la sol·licitud de beca durant tot el mes de juliol.

del 22 de maig al 5 de juny de 2023

MATRÍCULA 2023-2024 (nou alumnat)

MATRICULACIÓ DATES
Període de matriculació per a alumnat nou de 1r d’ESO del 20 al 28 de juny de 2023

L’alumnat  admès ha de formalitzar la matrícula en les dates que es detallen en el calendari, del 20 al 28 de juny de 2023. L’alumnat que no ho fa en el període establert es considera que renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

Cal passar pel centre presencialment en període de matriculació. Us lliurarem un full amb dades que caldrà omplir (el podeu omplir a casa i retornar-lo al centre un altre dia, sempre en període de matriculació).

Horari de matrícula de 8:00 a 14:00. El dia 27 de juny també s’admetran matrícules de 15:00 a 17:00

A més de la documentació aportada amb la sol·licitud de preinscripció, per matricular-se cal presentar obligatòriament.

1. Una còpia del carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
    – Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
    – Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. Una fotocòpia de la targeta sanitària.
  3. Una fotografia de carnet (en paper fotogràfic i fons blanc) amb el nom del nen o nena escrit en bolígraf al darrera.
  4. Fotocòpia del DNI de l’alumne/a. Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.
  5. Fotocòpia del Llibre de Família on surti l’alumne/a i els progenitors.
  6. Fotocòpia del DNI del pare/mare o tutor legal que realitza la matrícula.
  7. En cas que l’alumne/a provingui d’un centre no adscrit o privat cal adjuntar la còpia de l’expedient acadèmic.
  8. Haver fet els pagaments de la quota de material (61€ per família) i de sortides (71€). Us enviarem un correu electrònic un cop tinguem confirmada l’admissió al centre amb un enllaç on es podran fer els pagaments. L’alumnat becat no cal que faci, de moment, cap pagament els podeu rebutjar. Això si, caldrà lliurar en el moment de la matrícula una fotocòpia del resguard de la sol·licitud de beca presentada a l’ajuntament. Se us enviaran el pagaments corresponents un cop resoltes les beques municipals amb la quantitat que us pertoqui.

Si en formalitzar la matrícula, el o la sol·licitant no al·lega el mateix domicili que el de la sol·licitud de preinscripció, amb el qual hauria obtingut una puntuació inferior, el centre ha d’informar d’aquest fet a la comissió de garanties d’admissió corresponent perquè pugui investigar si hi ha hagut o no frau en el procés de preinscripció.

La falsedat o el frau en les dades al·legades o en la documentació aportada comporta la invalidació dels drets de prioritat i fins i tot, si escau, la pèrdua de la plaça assignada. El Departament d’Educació comunica a l’autoritat competent el fet perquè aquesta adopti les mesures oportunes en relació amb la responsabilitat que correspongui, tant al sol·licitant com a la persona que hagi emès la documentació acreditativa.

A l’alumnat que compleix els requisits acadèmics en el moment de la matrícula però que per causes justificades no pot aportar la documentació acreditativa corresponent, se’l matricula condicionalment.