Taller de sexualitat a 1r i 4t d’ESO

TALLERS DE SEXUALITAT I AFECTIVITAT PER  1r D’ESO I DE SEXUALITAT I RISCOS PER A 4t D’ESO
Durant la setmana del 12 al 16 d’abril els nois i noies de 1r i de 4t han pogut gaudir d’una xerrada sobre el tema de la sexualitat organitzada… Llegeix més»

Som prehistòrics

Dins l’àmbit curricular de ciències socials, a 1r d’ESO, l’alumnat s’introdueix en el modus vivendi prehistòric. Enguany, el 6 d’abril, els monitors i monitores de la casa de colònies de Ca N’Olivé de Pontós han vingut a l’institut per fer-nos una sèrie d’activitats que permeten… Llegeix més»

Encarem la recta final del curs.

Després del descans de Setmana Santa reprenem les classes amb el desig de poder fer un tercer trimestre 100% presencial i sense confinaments. Hem preparat uns mesos d’abril, maig i juny amb tallers i sortides a l’aire lliure que esperem poder gaudir alumnat i professorat.
Llegeix més»

Bases Sant Jordi 2021

Els alumnes del Vern ja estan treballant en les seves creacions per al concurs literari d’enguany. Tenim diferents modalitats per cicle convocades des de totes les llengües del centre.
L’alumnat votarà els millors treballs la diada de Sant Jordi i els guanyadors rebran un val regal.
Aquí… Llegeix més»

Let’s compose a jingle

Durant el segon trimestre l’alumnat de 4t de l’optativa de música han estat realitzant les composicions per a crear un jingle o himne del projecte Erasmus Teams.
En total hem creat 10 propostes de jingle, una per a cada alumne participant, de les quals en triarem… Llegeix més»

Temps de collita!!!

L’Aula d’Aprenentatges Aplicats és la responsable del Projecte Aula Natura, l’objectiu és crear una zona amb arbres fruiters, plantes aromàtiques i verdures que serveixi per a que l’alumnat de primer observi les diferents fases del desenvolupament de les plantes.
Hem plantat quatre arbres fruiters i creat… Llegeix més»

Contra l’assetjament escolar

Durant la segona meitat del segon trimestre, els alumnes de 1r d’ESO han estat treballant el tema de l’assetjament escolar. Ho han fet, bàsicament, des de l’assignatura de valors, però també hi han intervingut altres àrees, i més concretament, les de tutoria, llengua catalana… Llegeix més»