ESTUDIS

A l’institut El Vern s’imparteixen estudis d’educació secundària obligatòria (ESO). És l’únic centre de secundària del municipi i és el centre adscrit de les escoles de primària Les Llisses i Els Vinyals. Actualment compta amb 3 línies per a cada nivell de l’ESO i disposem també d’un projecte de diversificació curricular per a alumnat de 3r i 4t d’ESO que treballa de forma globalitzada i que aposta per les experiències laborals.

L’alumnat del Vern, quan acaba els seus estudis d’ESO pot escollir continuar la seva formació post-obligatòria fora del municipi, tenint l’IES de Lliçà d’Amunt com a centre adscrit.

A més de preparar l’alumnat per cursar estudis superiors o per a incorporar-se al món professional, aprofundim en el seu caràcter, descobrint i desenvolupant les seves aptituds i talents, per tal que esdevinguin ciutadans conscients i responsables capaços d’enfrontar-se amb la vida.

Clica sobre les carpetes per accedir als blocs de cada curs

1r ESO                     2n ESO                 3r ESO                   4t ESO                     A++