Dijous 21 de març hem tingut l’oportunitat de gaudir de la xerrada L’Impacte del canvi climàtic en els episodis de sequera: Què podem esperar del futur? a càrrec de Jordi Cunillera, cap de la Unitat de Canvi Climàtic del Servei Meteorològic de Catalunya.

La xerrada, organitzada per l’àrea de medi ambient de l’Ajuntament de Lliçà de Vall, ens ha permès conèixer la dinàmica del canvi climàtic dels darrers cinquanta anys i saber amb quin models i projeccions ens basem actualment per saber què pot passar al llarg del segle XXI.

L’activitat, que coincideix amb el dia internacional dels boscos, buscava sensibilitzar i conscienciar el nostre alumnat sobre la importància de les nostres accions particulars en l’estalvi d’aigua per exemple. En Jordi Cunillera ens ho ha dit de forma molt amable, però molt clara:  depèn de nosaltres i de les nostres accions revertir els efectes del canvi climàtic. A la xerrada hi ha participat l’alumnat de 2n i de 4t de l’institut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *