Jornada IMPACT. La promoció de l’esperit emprenedor entre els i les joves

El passat 24 d’octubre l’alumnat de 3r d’ESO que cursen l’optativa d’emprenedoria i l’A++ van participar en unes jornades d’emprenedoria organitzades per la Diputació de Barcelona destinada a promocionar l’esperit emprendedor del joves.

El projecte IMPACT (Impacte de programes d’emprenedoria en l’adquisició de de competències de joves emprenedors) és una associació estratègica formada per cinc entitats europees, entre elles l’Oficina del Pla Jove de la Diputació de Barcelona. Aquesta iniciativa està finançada pel programa Erasmus+, i té com a objectiu principal la creació d’una eina d’autoavaluació de competències transversals per als joves que participen en projectes de promoció d’emprenedoria en l’àmbit de l’aprenentatge no formal.

El alumnes del Vern han participat en el primer esdeveniment, anomenat “Jornada IMPACT. La promoció de l’esperit emprenedor entre els i les joves”, ha tingut lloc de 9:00 a 13:30 a l’Espai Francesca Bonnemaison del Palau Alòs i estava adreçat als joves.  La jornada va començar amb la presentació dels resultats del projecte, i va estar seguida d’un conjunt de tallers organitzats per les entitats associades en el que van participar tots els alumnes.

• l’economia del bé comú, Asociación Jóvenes Solidarios (Espanya)
  • la sostenibilitat del projecte, Bridging to the future (Regne Unit)
  • la creativitat, Akademia Humanistyczno – Ekonomiczna de Lodz (Polònia)
  • la simulació empresarial, Câmara Municipal de Estarreja (Portugal)