JORNADA ESPORTIVA: GIMCANA LÚDICA DE CLOENDA DE CURS!

Avui hem celebrat a l’institut la JORNADA ESPORTIVA!

Primerament, volem agrair a l’alumnat de 4t,  que ho han donat absolutament tot per a fer gaudir a tot l’alumnat i professorat de l’institut.  S’han acomiadat de nosaltres de la millor manera possible!

L’alumnat de 4t ha tingut dues tasques importants:  dirigir les 20 proves de la gimcana, i fer de padrins i padrines dels 22 equips.  Uns dinamitzant les proves i altres acompanyant-los i animant al seu equip, han fet del dia d’avui una gran festa, merescuda després d’un curs ple d’esforç i treball.

Tot el professorat de l’institut hem contribuït per a fer gaudir als alumnes, i fins i tot hem fet un equip per gaudir plegats.

Esperem que l’any vinent puguem continuar treballant en aquesta Jornada esportiva, i gaudir novament de tot allò que hem compartit en el dia d’avui.

Compartim amb vosaltres les FOTOGRAFIES DE LA JORNADA ESPORTIVA.

També, Hem utilitzat la GoPro per fer els VÍDEOS DE LA JORNADA ESPORTIVA

Finalment, aviat compartirem una gravació amb DRON del ball que hem fet al gimnàs com a cloenda!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *