El Vern rep la beca Cloudalia-RED per crear la seva revista digital Junior Report

Dimarts 17 de Setembre membres i representants de Junior Report i Cloudalia van visitar el nostre centre per lliurar la beca per formar part de la Revista Escolar Digital (RED). El projecte proposat per El Vern va estar seleccionat per la seva originalitat i transversalitat. La beca finançarà la creació i la gestió d’una redacció escolar en el marc del projecte Revista Escolar Digital (RED), impulsat per Junior Report. La directora del centre, Begoña Gibert, i els mestres que coordinaran la implementació del projecte, Elisabeth Campuzano i Alberto Hernández, s’han mostrat entusiasmats.Els representats de Cloudalia han ressaltat també l’ús de les noves tecnologies i la inclusió de matèries innovadores com la robòtica en el pla de treball del centre. La beca, que facilita la plataforma per desenvolupar la revista del centre, té com a objectiu fomentar l’educació mediàtica i l’esperit crític dels estudiants a l’hora d’informar-se.

Llegir notícia sencera