Protocol pels casos de confinament d’usuaris del menjador escolar

Us informem dels aspectes més importants del protocol pels casos que es donin de confinament del grup estable per algun positiu de COVID-19.

1. El centre educatiu ha de garantir la continuïtat del servei en cas de quarantena o tancament d’escola tant als becats com a tots els usuaris.
  2. Es cobra com un dia normal.
  3. Menú per emportar en envasos d’un sol ús que han de recollir al centre. El centre educatiu organitzarà el servei conjuntament amb l’empresa.
  4. El centre educatiu és l’obligat a comunicar a les famílies que hi ha el servei.
  5. Els usuaris no becats que no recullin el menú es considerarà avisats.

Les famílies rebran un missatge per correu electrònic des del centre educatiu per tal que les famílies usuàries estiguin informades dels punts de recollida i les franges horàries si és que volen endur-se les carmanyoles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *