Tallers d’emprenedoria per alumnat de 3r d’ESO

Durant el mes de novembre i desembre l’alumnat de 3r d’ESO ha  participat dos tallers d’emprenedoria organitzats pel Servei d’Emprenedoria del Servei d’Empresa i Ocupació de la Mancomunitat de la Vall del Tenes.

Conscients de la importància de fomentar l’esperit emprenedor entre els i les estudiants, participem en tallers vivencials, àgils i molt dinàmics (vídeos de casos reals d’empreses creades per joves, jocs interactius, seguiments de Power points…) per facilitar coneixements bàsics en les noves oportunitats que suposa l’autoocupació com a sortida professional.

En aquests tallers es treballen les actituds i aptituds emprenedores (habilitats personals), i les experiències que potencien l’autonomia, la iniciativa i la confiança en un mateix. Prendre consciència de la necessitat de tenir iniciativa emprenedora, no només pel món professional, sinó com a actitud general útil en la vida quotidiana. Exercicis de creativitat i de generació d’idees i com poden fer-se realitat. Cliqueu la foto per veure’n més imatges.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *