LA CASTANYADA

Teníem moltes ganes d’obrir les portes de l’escola a les festes populars amb les famílies i a la vegada som molt conscients que hem de tenir molta cura que el fet de celebrar-les, no comporti un trencament en el nostre objectiu principal: el benestar dels infants i la quotidianitat del seu dia a dia, on poder viure la castanyada al seu ritme, segons els seus interessos i necessitats. Un altre dels nostres objectius és trobar espais d’implicació i participació entre la família, l’escola i l’infant. És molt important fer partícips a les famílies, ja que així també reforcem el vincle família-escola i ens sentim tots junts que en formem part. Aquest divendres tots junts hem pogut gaudir de la festa de la castanyada ballant, menjant i compartint converses amb pares, avis, àvies, mares, germans, infants… Fins la propera.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *