Tràmits i gestions

Per formalitzar la inscripció

Ajuntament de Berga
Tràmits i gestions preinscripció i inscripció Escola Bressol

La presentació de la sol·licitud d’inscripció al centre s’ha de fer per un únic canal: telemàtic, per correu postal o excepcionalment de manera presencial (sempre amb cita prèvia, telèfon 600 464 067).

La sol·licitud d’inscripció s’ha de presentar, preferiblement, per Internet a través del formulari de la Seu Electrònica de l’ajuntament de Berga, a l’apartat tràmits i gestions, a la columna de la dreta, “tràmits destacats” (inscripció escola Bressol Flor de Neu TR034).

Aquesta tramitació requereix la signatura digital electrònica de la sol·licitud amb certificat digital de la persona que actua en nom de l’infant.
Es pot obtenir identificació i signatura a través de l’idCAT mòbil (es pot obtenir al mateix moment de tramitar la sol·licitud).
Abans d’iniciar la tramitació electrònicament descarregueu-vos el formulari, el guardeu al vostre ordinador i l’empleneu, adjuntant tots els documents que se citen a la seu de tramitació electrònica de l’ajuntament de Berga.