Qui som

L’escola bressol Flor de Neu és una escola que va obrir les seves portes al 1992 oferint uns espais plens d’oportunitats per créixer i conviure plegats, pensats i preparats per acollir els infants i les seves famílies.

Un lloc on entén l’infant com un ésser competent, ric amb iniciatives i capaç per ell mateix i que li dona l’oportunitat de decidir, participar, observar, rebutjar, pensar, esperar, escoltar i estimar i tot això a través del joc.

És un centre públic que depèn directament de l’ajuntament de Berga.

Per l’escola, les famílies formen part de la identitat de centre, una part molt important de la vida de l’infant. L’adult és qui  l’acompanya amb un espai ordenat, flexible, afectuós i ric en materials.

Som un equip format per atendre i donar resposta a les necessitats dels infants.

“Un petit detall pot ser una gran descoberta pels nostres infants”

Cal escoltar-los i observar-los per poder-los oferir el que necessiten per fer créixer el seu pensament i enriquir les seves experiències que l’ajudaran a crear estratègies, atenció i concentració.

Equip d’educadores

Núria Aranda Rioja Eva Barreiro Gorgas Lourdes Call Serra