Batxibac i la 1a Jornada de poesia jove de l’Hospitalet, a Aula LH

El programa Aula LH, de Televisió de l’Hospitalet dona a conèixer el nostre programa d’estudis batxibac entrevistant la coordinadores de batxillerat  i batxibac, Cristina Ibáñez i Sacra Comorera, i l’alumna de 1r de batxibac Helena Vargas.

El programa Batxibac dona l’oportunitat d’obtenir la doble titulació: Batxillerat i Baccálaureat, l’equivalent francès del Batxillerat. Per poder-hi accedir, cal haver acreditat el nivell B1 de francès, acreditació que poden aconseguir els alumnes que hagin cursat les matèries de francès a l’ESO al nostre institut i superat la prova externa, DELF.

També hi podeu veure un reportatge sobre la 19a Jornada de Poesia Jove de l’Hospitalet, a la qual va ser premiada la nostra alumna de 1r d’ESO Estel·la Calvo, que va aconseguir el segon premi de poesia en castellà.