Projecte Orienta4YEL

L’Institut Torras i Bages col·labora amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en el projecte Orienta4YEL, un programa impulsat i finançat per la Comissió Europea (Erasmus+) per tal de donar suport a la inclusió educativa i social dels joves amb risc d’abandonar prematurament a través de mecanismes d’orientació i acció tutorial. És un projecte que durarà tres cursos escolars (del 2019-2020 al 2021-2022), es realitza a deu instituts de la provincia de Barcelona, així com també en altres països Regne Unit, Portugal, França i Hongria.  Es que va néixer per poder desenvolupar, implementar i avaluar mètodes i pràctiques innovadores centrades en els mecanismes d’orientació de l’alumne i accions tutorials per fomentar l’educació inclusiva dels joves que abandonen prematurament o que estan en risc d’abandonar prematurament els seus estudis, ja sigui en contextos educatius formals com no formals.