Serveis digitals

Cada membre de la comunitat educativa: alumnat, professorat, PAS, AFA i families tenen una adreça de correu pròpia amb el següent domini @instorrasibages.cat. Es tracta d’un domini propietat del centre que permet desar, compartir i intercanviar informació de forma global i segura.

També disposem de la plataforma de gestió de centres educatius Alexia, una gran eina de comunicació amb les famílies, ja que permet fer el seguiment diari de l’alumnat i la publicació dels butlletins d’avaluació.

La informació amb les famílies es realitzarà, puntualment, en format paper (comunicats lliurats a l’alumnat) i majoritàriament  mitjançant els correus electrònics @instorrasibages.cat.

El centre disposa de web pròpia, moodle propi i un lloc a Instagram i a Twitter, Facebook