Convocatòria de vaga per als dies 30 de novembre i 2 de desembre

Us informem que els sindicats CGT, IAC (USTEC), COS, CoBas i Solidaritat Obrera han convocat vaga al sector públic el proper dimarts, 30 de novembre, per mirar d’aconseguir l’estabilització del personal interí i temporal de les administracions públiques de Catalunya.

Des de l’equip directiu no sabem l’afectació que tindrà aquesta vaga, però queden garantits els serveis mínims, tal i com marca la normativa. El professorat que no secundi la vaga, farà les seves classes amb normalitat. Queda també garantida la realització de les proves trimestrals de Batxillerat.  Recordem que l‘alumnat ha de venir al centre, ja que no és una vaga d’estudiants.

A més, també hi havia una segona convocatòria de vaga proposada per alguns sindicats, per als dies 1 i 2 de desembre, tot i que sembla que s’ha desconvocat la jornada del dia 1 de desembre, mantenint la del dia 2. En tot cas, l’atenció al nostre alumnat està, com sempre, garantida.