SORTIDES CIENTÍFIQUES EN BICICLETA

Des de l’Institut La Sureda cada any participem del projecte “Microplastics Watchers“, amb  l’alumnat de 1r i 2n d’ESO: Es tracta d’un projecte organitzat i desenvolupat per científics i científiques que impulsen projectes d’observació i recollida de dades al Mediterrani. Aquest tipus de projectes formen part del que es coneix per ciència ciutadana.

Aquest any i com a novetat la sortida, que es fa en col·laboració amb la matèria d’Educació Física, en comptes de fer-se a peu fins a la platja del Canadell, es fa en bicicleta. Durant el curs l’alumnat participa del projecte en grups classe.

La ciència ciutadana promou el coneixement científic a partir de la participació de la ciutadania, que es converteix en part activa de la recollida de dades i de l’observació de l’entorn natural.