Consell escolar

El Consell Escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del Institut.
La Constitució i composició del Consell Escolar es regeix a DECRET 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius i a la llei orgànica 2/2006, de 3 de maig.
El Consell Escolar de l’Institut Nou Palafrugell es forma el 30 de novembre de 2020 seguint la normativa i instruccions vigents.
D’acord amb la inspecció educativa i la direcció dels centre, s’estableix que el CE estarà format per 12 membres que compleixin la proporció de terços que marca la normativa sota la presidència del director o directora del centre:
Directora del centre, que el presideix
Cap d’Estudis
1 representant de l’ajuntament
4 representants del professorat
3 representants de famílies (1 representant designat per l’AFA, 2 representants escollits per votació).
1 representant d’alumnat
1 representant del PAS