Preinscripció i matrícula

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 17/04/2024

Oferta definitiva de places 2023-24

Al Mapa escolar de la preinscripció curs 2023/24 podreu trobar l’oferta inicial de places pel curs 2023/24.

El codi del nostre centre és el 17010840

Per qualsevol dubte podeu:

• Trucar al 972903976 dimarts i dijous de 9 a 14.00h
  • Escriure un correu a secretaria@inslasureda.cat

Preinscripció

El departament d’educació ha preparat una web amb tota la informació sobre el procés de preinscripció i matrícula a l’ESO. Les dates de preinscripció pel curs 2023/24 són del 8 al 20 de març de 2023.

Consulta i fes la preinscripció des d’aquí

Guia per la preinscripció (curs 23-24)

Vídeo explicatiu de com fer la preinscripció

Què em cal per omplir la sol·licitud?

Sol·licitud electrònica: Mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, IdCat..

Sol·licitud en suport informàtic: Caldrà identificar l’alumne/a amb el seu núm.                                                     d’Identificació d’alumne i omplir el formulari, a l’enviar-ho es farà l’intercanvi de dades                                             amb les administracions implicades. S’ha d’adjuntar escanejada o fotografiada la                                                     documentació d’identificació i filiació (veure apartat “Quina documentació has d’adjuntar                                         a la sol·licitud?)

Quina documentació has d’adjuntar a la sol·licitud?

Si s’ha presentat la sol·licitud mitjançant el formulari electrònic i s’ha indicat el número identificador del RALC de l’alumne/a, no cal adjuntar cap documentació identificativa.

• DNI/NIE/Passaport vigent de l’alumne/a. També del pare, o de la mare, o dels tutors legals.
  • Llibre de família, plana on surten el nom, els cognoms i la data de naixement de l’alumne/a.
  • TIS (targeta d’identificació sanitària) de l’alumne/a.
  • Pàgines on consten les vacunes del llibre de salut de l’alumne/a o certificat metge oficial en el cas de no tenir les vacunes administrades.

Com digitalitzar documents

Et podem ajudar?

Què és l’Idalu? És l’identificador de l’alumne/a que l’acompanya durant tota la seva escolarització. És un número que el podeu trobar a l’informe de qualificacions dels vostres fills i filles (de qualsevol etapa educativa).

Consulta l’Idalu

Calendari i terminis

El departament d’educació ha preparat una web amb els terminis actualitzats

Terminis

• Oferta inicial de places escolars: 3 de març de 2023
  • Presentació de sol·licituds telemàtiques i suport informàtic: del 8 al 20 de març de 2023, ambdós inclosos
  • Presentació de documentació:  la documentació es pot presentar fins el 22 de març
  • Presentació de reclamacions : del 21 al 27 d’abril de 2023
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 3 de maig de 2023
  • Sorteig del número de desempat:  9 de maig de 2023
  • El número de desempat per a la preinscripció és el 66646
  • Llista ordenada definitiva:  11 de maig de 2023
  • Ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre: del 29 de maig a l’1 de juny de 2023, ambdós inclosos.
  • Oferta final de places escolars: 9 de juny de 2023
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 12 de juny de 2023

• Matrícula del 20 al 28 de juny de 2023, ambdós inclosos

L’adscripció de centre

L’adscripció té com a objectiu garantir la continuïtat dels estudis obligatoris quan els alumnes passen de l’educació primària a la secundària. Les escoles d’educació primària tenen adscrits un o més centres d’educació secundària obligatòria.
L’adscripció de centre és determinant a l’hora d’obtenir plaça. I això perquè totes les sol·licituds de preinscripció en un institut d’alumnes que hagin estudiat la primària en una escola adscrita, s’intentaran assignar per davant de les que provinguin d’altres centres no adscrits, i amb independència de la puntuació per criteris.

Els centres adscrits a l’Institut La Sureda són els següents:

17000263 Escola Dr Arruga (Begur)

17002481 Escola Torras Jonama (Palafrugell)

17002491 Escola Barceló i Matas (Palafrugell)

17002651 Escola Quermany (Pals)

17004876 Escola Olivar Vell (Begur)

17006782 Escola Carrilet (Palafrugell)

17008523 Escola Pi Verd (Palafrugell)

Criteris específics de prioritat

• Per tenir germans matriculats al centre: 50 punts
  • Per proximitat del domicili familiar o del lloc de treball dels pares o tutors: 30, 20, 15 o 10 punts
  • Per la renda anual de la unitat familiar: 15 punts