Renovació Consell Escolar

Les persones del consell escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Les eleccions per a la constitució o renovació de membres del consell escolar, les convoca el director o directora del centre públic, amb quinze dies d’antelació, dintre del període que fixa el Departament d’Ensenyament.

Les vacants del consell escolar s’han d’ocupar pel procediment establert a les normes d’organització i funcionament del centre; si aquestes no ho preveuen, les ha d’ocupar la següent candidatura més votada en les darreres eleccions. Si no hi ha més candidats o candidates per cobrir-les, romanen sense cobrir fins a la propera renovació del consell escolar.

La condició de membre del consell escolar es perd quan es deixa el càrrec que comporta ser-ne membre, quan es deixa de complir algun dels requisits per ser elegible o quan l’òrgan que l’ha designat en revoca la designació.

Convocatòria eleccions del Consell Escolar 2023

Model de presentació de candidatures

Model de candidatura per ser supervisor/a del sector famílies

Model de candidatura per ser supervisor/a del sector alumnat

Candidatures presentades al consell escolar:

Sector Alumnat

Aya Keninah Bouhbouh

Joel Aymerich Beyer

Jana Pérez Clavell

Mario Paul Ursu

Abril Gómez Ramirez

Adrià Hernandez Gich

Oriol Gallardo Pérez

Sector Famílies

Carolina Rodriguez Muñoz

Sector Professorat

No n’hi ha cap candidatura.